maandag 24 april 2017

Tron

Ja, het was even stil, maar nu toch weer enkele updates.

Allereerst maar de sluier opgelicht over het thema. In de vorige post stond het eigenlijk al:
Het thema is TRON!

Ik ga dat niet uitleggen. Als je zo oud bent als ik, dan heb je er iets mee, of niet. Als je te jong bent om het te kennen, dan krijg je er niks mee denk ik.

Maar we gaan voor de hoofdprijs, dus het wordt een complete uitvoering.

Tot nu toe zit het meeste werk in de pakken. 3 stuks natuurlijk.
Het experiment was pak nr 1, het mijne dus. En zoals alles bij mij, geel is de hoofdmoot.

De basis is een zwarte overall

Daar komen dan gele led-strips op

En als je daar prik op zet :


Dan merk je dat je nóg een helft moet doen :-)
En zó istie dan af:

En met mij d'r in... nog fraaier :-)

 Zo.. op naar die andere 2 pakken !

--
P.S. als je jezelf abonneert op deze blog, dan krijg je update meldingen per e-mail !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten