zaterdag 5 november 2016

De Bijbel

Tja.. wat nu ? Heb ik het licht gezien ?
Nee, zeker niet. Ondanks dat ik laatst mijn testament heb laten veranderen, zodat ik nu zowel een oud als een nieuw testament heb, heb ik niets met religie.

Maar het woord bijbel heeft ook een betekenis in de vorm van expertise. Zo kan een man met een boot niet zonder het boek van Loef, heeft de motorrijder een Clymer in de kast en gaat de automobilist niet in de weer zonder de desbetreffende .. Haynes. Dus die heb ik intussen in de brievenbus.


De Bijbel !
Ondanks dat je er alle klusjes in beschreven ziet is het wel een gepuzzel, want in hoofdstuk 7 wordt je tussendoor verwezen naar 3, waarna een uitstapje naar  4 en dan weer terug naar 7, dan even naar 6 etc etc..

Maar gelukkig bestaat het team uit meer dan alleen mijzelf, dus om de beurt een paragraaf lezen en knutselen :-)

Zoon-1
Zoon-2


Zelf doe ik intussen een dutje:
Power NAP?

En als je dan een gezellige dag met onzinnige opmerkingen en zinnige steeksleutels hebt doorgebracht, dan ziet de chaos er ongeveer zó uit:
uhh..  waar is de rest ?
En dan te bedenken dat we nog niet eens aan de koppeling toe zijn .. dat wordt een flinke klus !

Zo.. wat nu? Ohh.. de startmotor er uit ... huh ? Moet dat echt ?   Nou het zal wel! 
Daar gáán we weer......

--
P.S. als je jezelf abonneert op deze blog, dan krijg je update meldingen per e-mail !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten